Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 A A A

Студенттерді қолдау орталығы

сипаттамасы

AlmaU студенттерді қолдау орталығы академиялық, қаржылық және визалық қолдау бойынша кең ауқымды қызметтер ұсынады. Біз әрбір студенттің табысты болуын қамтамасыз ететін қолдаушы орта құруға тырысамыз. Біздің мамандар кеңес беру және ақпараттық қолдау көрсетеді.

Біздің негізгі қызметтерімізге мыналар кіреді:

  • Академиялық мәселелер

    – Өтініштерді қабылдау
    – Анықтамалар алу (талап етілетін жерге, әскери комиссариатқа, МЗТО-ға)
    – Құжаттарды рәсімдеу мәселелері бойынша кеңестер
    – Университет ішінде және басқа ЖОО-дан ауысу және қалпына келтіру мәселелері бойынша ақпарат беру
    – Ауысу және қалпына келтіру құжаттарын рәсімдеу
    – Академиялық мәселелер бойынша жеке кеңестер

  • Қаржылық қолдау

    – Әлеуметтік жеңілдіктер мен гранттар беру мәселелері бойынша кеңес беру
    – Білім беру қызметтерін көрсету туралы негізгі келісімшартқа қосымша келісімдер жасау

  • Визалық қолдау

    – Визалық қолдау рәсімдері бойынша кеңес беру
    – Шетелдік студенттерді тіркеу
    – Шетелдік студенттерге виза рәсімдеу
    – Онай карталарын толтыру және беру

Жиі қойылатын сұрақтар

  • Студенттерді қолдау орталығынан кеңес алу үшін не істеу керек?

    Кеңес алу үшін орталықтың телефонына +7 (727) 313-30-58 қоңырау шалыңыз немесе support.cent@almau.edu.kz электрондық поштасына сұрау жіберіңіз.

    arrow
  • Студенттерді қолдау орталығы қандай қызметтер көрсетеді?

    Орталық академиялық, қаржылық және визалық қолдау мәселелері бойынша академиялық кеңестер береді.

    arrow
  • АИС Платонус дегеніміз не?

    АИС Платонус – бұл студенттер өздерінің академиялық нәтижелерін, сабақ кестесін, университет жаңалықтарын, академиялық қарыздарын көре алатын, анықтамалар ала алатын, онлайн өтініш жібере алатын білім беру порталы.

    arrow
  • Менің университет студенті екенімді растайтын анықтаманы қалай алуға болады?

    Оқу орнынан анықтаманы Platonus қосымшасы арқылы ала аласыз. Анықтаманы қалай алу керектігі туралы нұсқаулық қосымшада қолжетімді.

    arrow
  • Мемлекеттік білім беру гранты бойынша оқитын студент бір тілдік бөлімнен екінші тілдік бөлімге ауыса ала ма?

    Университетке қабылдау кезінде студент кез келген тілдік бөлімді таңдай алады. Кейіннен бір тілдік бөлімнен екінші тілдік бөлімге грантты сақтай отырып ауысу оқу кезеңінде бір рет мектеп деканының келісімімен мүмкін болады.

    arrow
  • Егер студент сабақтарды ауру себебімен жіберіп алса, не істеу керек?

    Егер студент оқу кезеңінде ауырып қалса, ол Platonus арқылы жеке тапсыру (өтеу) кестесін алу үшін өтініш жазуы керек (Нұсқаулық) немесе 111 кабинетке сағат 9:00-ден 17:00-ге дейін келіп, өтініш жазуы керек. Өтінішке студент диагнозы, ауру кезеңі, емдеу әдістері көрсетілген ауру туралы анықтаманы қоса беруі керек. Осыдан кейін студентке жеке тапсыру кестесі беріледі. Анықтамалар 037 нысанында QR-кодпен болуы керек және 5 күнтізбелік күн ішінде жарамды.

    arrow
  • Студент оқудан шығуды қаласа не істеу керек?

    Егер студент оқу кезеңінде оқудан шығуды қаласа, ол Platonus арқылы оқудан шығу туралы өтініш жазып, шығу себебін көрсетуі немесе 111-кабинетке келуі керек. Осы өтініш негізінде оқудан шығу туралы бұйрық шығады және студент ресми түрде оқудан шығарылған болып саналады. Бұйрық шыққан сәттен бастап оқу ақысы есептелмейді.

    arrow
  • Студент ОНАЙ алғысы келсе не істеу керек?

    Біріңғай жол жүру картасын – Онай картасын алу үшін студент onai@almau.edu.kz электрондық поштасына төмендегі ақпаратты жіберуі керек:
    – Тегі, аты, әкесінің аты
    – Курс, мамандық, тіл бөлімі
    – Жеке куәліктің сканерленген көшірмесі (екі жағынан да Jpeg форматында)
    – Оқу орнынан анықтаманың сканерленген көшірмесі (Jpeg форматында)
    – 3*4 фотосурет (Jpeg форматында)
    Онай картасын алу өтінішін жібергеннен кейін сізге картаны төлеу нұсқаулығы беріледі. Картаны шығару құны 500 теңге. Студенттік көлік картасы «Онай» бойынша бір реттік жол жүру құны 50 теңге.
    Егер «Онай» картасын жоғалтсаңыз, «Онай Орталығына» келесі мекенжай бойынша хабарласуыңыз керек:
    Мекенжай: Рысқұлбеков көшесі 33 (Мұстафин көшесінің қиылысы)
    Телефон: +7 727 397 0191
    Жұмыс уақыты: Дүйсенбі – жұма 9:30–17:30

    arrow
  • Университеттен (талап етілген жерге, ГЦВП (жәрдемақы), әскери комиссариат) анықтаманы қайдан алуға болады?

    Жауап: Анықтаманы алу үшін https://platonus.almau.edu.kz

    сілтемесі арқылы Платонус жүйесіне кіріңіз. Өз логиніңіз бен пароліңізді пайдаланып, жеке кабинетке кіріңіз, логин @almau.edu.kz доменімен жазылады. Басты бет ашылады, «Өтініштер» категориясын таңдаңыз. Жеке кабинетке кіріп, «Өтініштер» қойындысын таңдаңыз. Категориядан «Анықтама беру» функциясын таңдап, анықтама түрін, беру тілін таңдаңыз, сұрау жіберіңіз және анықтаманы бірден алыңыз.

    arrow
  • Әскери кафедраға қалай түсуге болады? Іріктеу мерзімдері қандай?

    Жауап: Әскери кафедрада оқу үшін студент келесі университеттердің біріне өтініш бере алады: Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ әскери кафедрасы, ХАТУ және NARXOZ университетінің әскери кафедрасы.
    ҚазҰУ байланыстары:
    Кафедра кезекшісі: +7 (727) 277-47-72
    Комиссия хатшысы: +7 708 171-72-15
    NARXOZ байланыстары:
    Әскери кафедра меңгерушісінің орынбасары: 377-12-02
    Іс жүргізу: 377-11-93, +7 707 998 28 98
    ХАТУ байланыстары:
    Алматы қ., Абай көшесі 52/Г (БЦ «Байзак»), 2-қабат, 229-кабинет, тел. 244-51-05.
    Құжаттарды қабылдау күндері: КҮН САЙЫН (сенбі, жексенбі – демалыс).
    Мерзімдер бойынша әрбір әскери кафедра университетке студенттер үшін хабарлама жібереді (құжаттарды жинау және тапсыру мерзімдері бойынша эдвайзерден әскери кафедрадан хат алғаннан кейін хабарламалар болады).

    arrow
  • Өтінішті онлайн беру үшін қайда жүгіну керек?

    Жауап: support.cent@almau.edu.kz поштасына қандай өтініш жазғыңыз келетінін жазып, қажетті өтініш үлгісін аласыз.

    arrow
  • Жеңілдік немесе әлеуметтік грантты қалай алуға болады?

    Әлеуметтік гранттар мен жеңілдіктер Комиссияның шешімімен беріледі. Құжаттардың толық тізімі мен жеңілдік беру шарттарын 111-кабинеттегі Қаржы менеджерінен біле аласыз.

    arrow
  • Студент өз бұйрығын қайдан таба алады?

    Корпоративтік Outlook поштасына оқушыға бұйрықта көрсетілген мерзімдермен хат жіберіледі. Оқушы осы мерзімде жіберілген сабақтарды өтеуі керек.

    arrow
  • Студент академиялық демалысты қалай ала алады?

    Академиялық демалыс тек келесі жағдайларда беріледі:
    Грант иегерлері үшін:
    1. Әскерге шақыру (студент университетке шақыру қағазын әкеледі)
    2. Жүктілік бойынша (30–32 апта) аурухана парағы бойынша, бала күтімі бойынша
    3. Денсаулық жағдайына байланысты еңбекке жарамсыздық (ВКК академиялық демалыс беру туралы ұсынысымен)
    Ақылы бөлім студенттері үшін:
    1. Әскерге шақыру (студент университетке шақыру қағазын әкеледі)
    2. Жүктілік бойынша (30–32 апта) аурухана парағы бойынша, бала күтімі бойынша
    3. Денсаулық жағдайына байланысты еңбекке жарамсыздық (ВКК академиялық демалыс беру туралы ұсынысымен)
    4. Жеке жағдайлар бойынша

    arrow
  • Студент университетті жеделдетіп бітіруі мүмкін бе?

    Иә, студент болашақ курстың пәндерін қосымша оқып, университетті жеделдетіп бітіруі мүмкін. Ол үшін студент ЦОО модуліндегі жеке кабинеті арқылы проректордың атына өтініш жазуы керек, өтініште өзінің оқу жоспарына сәйкес болашақ курстардың алдын ала оқығысы келетін пәндерін көрсетуі қажет.

    arrow
  • Ішкі гранттар мен жеңілдіктерді қалай сақтауға болады?

    Ішкі гранттар мен жеңілдіктер туралы ережеге сәйкес, гранттар мен жеңілдіктер білім беру қызметтерін көрсету туралы келісімшартқа қосымша келісімге сәйкес үлгерім деңгейін сақтаған жағдайда сақталады.

    arrow
  • Студент емханаға қалай тіркеле алады?

    Басқа қаладан келген студенттер Алматы қаласы, Жароков көшесі, 275 а үй, Байкадамов көшесінің бұрышы, Бостандық ауданы мекенжайында орналасқан «A CLINIC» көпсалалы медициналық орталығына тіркеле алады.
    Тіркелудің 2 тәсілі бар:
    1. Онлайн – «электрондық үкімет» порталы арқылы egov.kz.
    Ол үшін электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) болуы және egov.kz сайтында тіркелу қажет. «Азаматтарға» – «Денсаулық сақтау» – «Медициналық көмек» – «Алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін медициналық ұйымға тіркелу» бөліміне өтіп, «A CLINIC» клиникасын таңдау керек (Алматы қ., Бостандық ауданы).
    2. Жазбаша өтініш (белгілі бір топтар үшін – мүгедектер, зейнеткерлер)
    Студент жеке куәлігін алып, клиниканың тіркеу бөлімінде тіркелу өтінішін толтыруы керек.
    Тіркеу бөлімі: +7 (727) 240-40-40 / 41/ 42, +7 708 923 2525
    Call Center: +7 (727) 230 13 56, 223 13 45, +7 707 240 2525
    Реабилитация бөлімі: +7 778 001 7352 (Жароков көшесі, 275 а, Байкадамов көшесінің бұрышы)

    arrow
  • Студент бір білім беру бағдарламасынан екінші білім беру бағдарламасына, бір тілдік бөлімнен екінші тілдік бөлімге ауыса ала ма?

    Студент бірінші курстың бірінші семестрінде академиялық қарыздары болмаған жағдайда және пәндер айырмашылығы 5 пәннен аспаған жағдайда басқа білім беру бағдарламасына ауыса алады. Басқа білім беру бағдарламасына ауысу үшін студент 111 кабинетке немесе АИС Платонус жүйесіндегі жеке кабинетіне өтініш жазуы керек, академиялық транскриптті қоса беруі қажет. Пәндер айырмашылығы 5 пәннен аспаса, ауысу туралы бұйрық шығарылады, бұйрыққа қол қойылғаннан кейін студенттің жеке кабинетінде білім беру бағдарламасы мен оқыту тілі өзгереді. Бұйрық эдвайзинг орталығына жіберіледі, онда студент өз білім беру бағдарламасы бойынша пәндерге қайта тіркелуі керек. Айырмашылық ақылы негізде тапсырылады.

    arrow
  • Мен оқудан шығарылдым, AlmaU студенттері қатарына қайта қосылғым келеді, қайда жүгінуім керек?

    Университеттің сайтында «Студенттерге» бөлімінде Студенттерді қолдау орталығын таңдап, байланыс ақпаратында көрсетілген электрондық поштаға қайта қабылдану туралы хат жазыңыз.

    arrow
  • Мен қайталау курсына қалдым, қайда жүгінуім керек?

    Қайталау курсына қалған студенттер Студенттерді қолдау орталығына 111 кабинетке барып, өзара есептеу кестесін алуы керек, сондай-ақ 111 кабинетте негізгі келісімшартқа қосымша келісімге қол қоюы қажет. Өзара есептеу кестесі негізінде ағымдағы семестрдің пәндеріне тіркелу керек. Тіркелу барысында қиындықтар туындаса, студент эдвайзинг орталығына жүгіне алады.

    arrow
  • Келесі курсқа ауысу үшін не істеу керек?

    Студенттерді курстан курсқа ауыстыру GPA ауысу баллы негізінде автоматты түрде жүзеге асырылады. Ауысу баллы Университеттің ғылыми кеңесінде бекітіледі.

    arrow
  • Нұсқаулық ГЦВП (жәрдемақы), әскери комиссариат (шақыру бойынша) және талап етілген жерге анықтама алу үшін өтініштерді толтыру

    1. Platonus жүйесіне кіру https://platonus.almau.edu.kz/login және авторизациядан өту (логин мен құпия сөзді енгізу)
    Жеке кабинетте студент талап етілген жерге, әскери комиссариатқа, ГЦВП-ға QR кодымен расталған PDF форматындағы анықтаманы ала алады. Мұндай анықтама 10 жұмыс күні ішінде жарамды. Студент өзінің жеке кабинеті almaunion.almau.edu.kz-ке кіруі керек:
    1. Басты бетте оң жақта «Сайт картасы» модулін таңдау
    2. Жеке кабинетке кіру
    3. «Анықтама беру» санатын таңдау
    4. Қызмет түрі: «ГЦВП», «әскери комиссариатқа анықтама», «талап етілген жерге»
    Ескертулер: Егер сізде логин мен құпия сөз жоқ/ұмытып қалған/жоғалтқан/мүлдем болмаған болса, Эдвайзинг орталығына хабарласып, оларды жеке тәртіпте ала аласыз.
    5. Өтініш беру түймесін басу
    6. «Өтініш беруші туралы мәліметтер» қойындысында барлық міндетті өрістерді толтыру. Электрондық пошта мен телефон нөмірі өзекті болуы керек
    7. «Өтініш туралы мәліметтер» қойындысын басып, берілетін құжаттың тілін таңдау
    8. «Өтініш беру» түймесін басу
    9. «Берілетін құжат» қойындысы пайда болады. Оны басып, анықтаманы жүктеп алу
    Байланыс ақпараты
    – Мекенжай: Алматы қ., Розыбакиев көшесі, 227
    – Телефон: +7 (727) 313-30-58
    – Электрондық пошта: support.cent@almau.edu.kz
    – Жұмыс уақыты: Дүйсенбі – Жұма, 9:00 – 18:00
    Егер сізге басқа құжат қажет болса, бізбен хабарласыңыз, біз сізге қажетті ақпаратты береміз.

    arrow

Байланыс ақпараты

г. Алматы, улица Розыбакиева , 227
support.cent@almau.edu.kz
313-30-40 (вн. 624)
Дүйсенбі - жұма, 9:00 - 17:00
Егер сізге басқа құжат қажет болса, бізге хабарласыңыз, біз сізге қажетті ақпаратты береміз.
Спасибо за Ваше обращение!

Заявка отправлена.
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время.

Обратный звонок