Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 A A A

Нейромаркетинг және нейроменеджмент зертханасы

Нейромаркетинг  

– бұл маркетингтік мақсаттар үшін неврология, Психология және Экономикадағы әдістер мен идеяларды қолданатын маркетингтің жаңа саласы.

Зертхананың Мақсаты  

-маркетинг саласында іргелі және қолданбалы зерттеулерді жүзеге асыратын бәсекеге қабілетті ғылыми-зерттеу және оқу орталығын қалыптастыру.

Зертхананың Міндеттері:

1. студенттерді, аспиранттарды және докторанттарды нейромаркетингтік зерттеулер жүргізуге үйрету;
2. ғылыми зерттеулер жүргізу;
3. қолданбалы жобаларды іске асыру;
4. консалтингтік қызметтер көрсету;
5. Қазақстан Республикасында жаңа білім мен технологияларды тарату;
6. студенттердің, магистранттардың, докторанттардың және жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу қызметіне қызығушылығын дамыту.

Қазақстанда “Magnum Cash&Carry” ЖШС бизнес-серіктесінің қолдауымен құрылған алғашқы зертхана.

AlmaU нейромаркетинг зертханасы заманауи Tobii Eye Glasses II мобильді көз трекинг жүйесімен, facereading технологиясымен және аромоспрейлермен жабдықталған.

Қосымша танысуға болады: нейро маркетинг және нейроменеджмент зертханасы

Спасибо за Ваше обращение!

Заявка отправлена.
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время.

Обратный звонок