– бұл маркетингтік мақсаттар үшін неврология, Психология және Экономикадағы әдістер мен идеяларды қолданатын маркетингтің жаңа саласы.
-маркетинг саласында іргелі және қолданбалы зерттеулерді жүзеге асыратын бәсекеге қабілетті ғылыми-зерттеу және оқу орталығын қалыптастыру.
1. студенттерді, аспиранттарды және докторанттарды нейромаркетингтік зерттеулер жүргізуге үйрету;
2. ғылыми зерттеулер жүргізу;
3. қолданбалы жобаларды іске асыру;
4. консалтингтік қызметтер көрсету;
5. Қазақстан Республикасында жаңа білім мен технологияларды тарату;
6. студенттердің, магистранттардың, докторанттардың және жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу қызметіне қызығушылығын дамыту.
Қосымша танысуға болады: нейро маркетинг және нейроменеджмент зертханасы
Заявка отправлена.
Мы свяжемся с Вами в ближайшее время.